Управление по образованию администрации Заводского района г. Минска. 

 

РусскийБеларускi
Карта сайта Электронное обращение На главную

Меню

Галоўная Skip Navigation Links

Кантактная  інфармацыя

Адрас:  вул. Народная, 27а 
Тэлефон:             
295-20-45 
                            295-77-54 
Email: sch82@minsk.edu.by

Асноўныя напрамкі інфарматызацыі

Адным з прыярытэтных напрамкаў развіцця сучаснай агульнаадукацыйнай школы з'яўляецца ўкараненне новых інфармацыйных тэхналогій у адукацыйны працэс.

Інфарматызацыя адукацыі - гэта складаны шматузроўневы працэс, які нельга звесці да забеспячэнні школ кампутарамі, электроннымі падручнікамі і падключэнні да Інтэрнэту. У сапраўдны перыяд часу неабходна разглядаць і развіваць змястоўны бок выкарыстання тэхнічных сродкаў. Тэхнічнае забеспячэнне, безумоўна, з'яўляецца важнай, але толькі якая забяспечвае асновай працэсу інфарматызацыі.

Сапраўдным крытэрыем эфектыўнасці выкарыстання новых інфармацыйных тэхналогій у адукацыйным установе павінна стаць не колькасць і якасць кампутараў, а наяўнасць адзінай інфармацыйнай адукацыйнай прасторы.

Уцягнуць у працэс інфарматызацыі ўсіх: навучэнцаў, бацькоў, настаўнікаў, адміністрацыю, бібліятэкара, псіхолага і іншых работнікаў школы - вось галоўная задача інфарматызацыі.

Важна правільна вызначыць напрамкі дасягнення пастаўленай мэты, якая пацягне за сабой павышэнне якасці навучання, удасканаленне кіравання школай, інфармацыйную інтэграцыю з знешняй асяроддзем.

У якасці такіх напрамкаў у нашай школе выбраны інфарматызацыя кіравання і ўкараненне інфармацыйных тэхналогій у навучальны працэс па ўсіх агульнаадукацыйных дысцыплінах і дадатковай адукацыі.

Аўтаматызацыя многіх функцый кіраўнічага апарата дазваляе пашырыць кола ўдзельнікаў навучальнага працэсу, якія былі задзейнічаныя ў фарміраванні інфармацыйнай прасторы школы. У сувязі з гэтым узнікае неабходнасць стварэння адзінай лакальнай сеткі.

У школе вядзецца праца па стварэнні лакальнай сеткі, якая забяспечвае адзіная інфармацыйная прастора школы.

Прадугледжваецца стварэнне наступных баз дадзеных: вучні, супрацоўнікі, маніторынг навучанасці, класы, навучальныя планы, расклад, праграмна-метадычнае забеспячэнне, нарматыўныя дакументы, дадатковую адукацыю. Сфармаваны праграмны прадукт дазволіць стварыць адзіны блок дадзеных па школе, ажыццяўляць выбарку па запыце, атрымліваць поўную і дакладную інфармацыю па школе, вырашаць задачы планавання, адсочваць вынікі, забяспечваць кантроль за арганізацыяй вучэбна-выхаваўчага працэсу, уніфікаваць працэс фарміравання штатнага раскладу і складання тарыфікацыі, выконваць стандартныя формы справаздач.

Укараненне інфармацыйных тэхналогій у працэс выкладання ўсіх прадметаў цягне за сабой неабходнасць павышэння інфармацыйнай культуры педагога, ўкаранення новых метадаў навучання з выкарыстаннем камп'ютэрных тэхналогій у наступных напрамках:

  • кантроль ведаў;
  • лабараторны практыкум;
  • нагляднасць на ўроку;
  • самаадукацыя (сеткавае ўзаемадзеянне).

Такім чынам, інфарматызацыя школы магчымая толькі пры адначасовым развіцці як тэхнічнага забеспячэння, так і стварэння адзінай інфармацыйнай прасторы усімі ўдзельнікамі навучальнага працэсу.