Управление по образованию администрации Заводского района г. Минска. 

 

РусскийБеларускi
Карта сайта Электронное обращение На главную

Меню

Галоўная Skip Navigation Links

Кантактная  інфармацыя

Адрас:  вул. Народная, 27а 
Тэлефон:             
295-20-45 
                            295-77-54 
Email: sch82@minsk.edu.by

Аўтызм. Такім чынам, Вы павінны:

1. Прыняць сітуацыю хваробы дзіцяці як рэальны факт, але пры гэтым разглядаць яе не як «крыж», а як шанец вам стаць мацней, мудрэй і больш упэўнена ў сабе - іншымі словамі: узяць сітуацыю пад кантроль.

2. Паставіць перад сабой мэту (Я лічу, што гэта максімальна магчымая сацыялізацыя)

3. Намеціць шляхі вырашэння праблемы. У маім разуменні гэта:

  1. Пастаяннае праява Вашай любові і ласкі да дзіцяці. У аўтыст любога ўзросту назіраецца павышаны «сімбіёз» з маці, абвостраная залежнасць ад яе эмацыйнага поля. Яго паводзіны запраграмавана на зваротную матчыну рэакцыю. Ён будзе з усіх сіл старацца добра сябе паводзіць, чуйна адчуваючы Ваш водгук.
  2. Стварэнне дома спакойнай атмасферы. Мадэлі паводзін дзіця капіюе ў членаў сям'і.
  3. Наведванне лячэбна-педагагічных устаноў. Дзіця ў меру сваіх магчымасцяў спасцігае асновы навучальных праграм, варта дысцыпліне і парадку, вучыцца слухацца аўтарытэтных асоб - выхавальнікаў і настаўнікаў.
  4. Паступовае пашырэнне межаў зносін дзіцяці з іншымі людзьмі. Выхад за рамкі дома ў госці, крамы, музеі і г.д. Чым шырэй гэтае кола, тым менш хворы баіцца навакольнага свету, пачынае паводзіць сябе адэкватна і спакайней.
  5. Хатнія заняткі, прычым не абавязкова седзячы за сталом. Яны даюць свой вынік, праходзячы ў паўсядзённым жыцці на працягу дня. Вызначыце, да якой узроставай групе здаровых дзяцей дзіця можа ставіцца, і трэніруйце яго адпаведным навыкам.
  6. 4. Пастаянна прадстаўляць канчатковы вынік як ужо існуючы. Гэта дае зарад аптымізму і дапамагае вызначаць шляху да дасягнення жаданага. Для гэтага пачаць звяртацца з дзіцем як ужо якія валодаюць жаданымі навыкамі, знізіўшы планку яго каляндарнага ўзросту.